Kızım cok feci bi pişik oldu doktorda altını aç 3 ve 4 saat acik dursun kuruması lazım dedi iyi hoş eve geldik yaptik 2 gün bu bir huylandı pir huylandı altını acıp batikon sıkıp uzerini ince biseyle örtüyodum gine üşumesin die oyle açik durdugu icin çok sıkda ememedik az emdik 2 gün mama içen bi bebek zaten de benide cok güzel canı her istediğinde emerdi yani memeye gelince ağlıyo almıyo normaldede artik altını azcık açsam çıldırıp ağlıyo pişiği nasil iyileştiricem onamı yanayım ishal gibi nasıl durdurucam onamı yanayın emmeyi bırakmasınamı yanayım 😭😭