Umay0505 benim ki omron marka çok harika değil ama iş görüyo benim de kızımında hemen hemen aynı sıkıntılar vardı götürdüm doktora burnundan geliyo burnunu yıka dedi geçmedi iki gün sonra tekrar götürdüm aynı şeyi söyledi başka bir hastaneye gittim hemen RSV tahlili yaptı çiğer filmi çekti bebeğim rsv virüsü kapmış 10 gün hastanede yattık eğer geçmiyorsa rsv tahlili de yaptır derim ben şuan çok fena bir salgın var ve 2 yaş altı bebekler biraz ağır ve tehlikeli geçiyor canım