Gulsahb Kızlar, doğum yapalı 5 ay oldu ve kilolarım çok kaldı. Ve bölgesel olarak zaten bazı yerlerim bariz benirahatsız ediyor. Bu uygulamayı yaptırmayı düşünüyorum. Aranızda yaptıran, memnun olan ya da olmayan var mı ?
KuzeyiinAnnesii Gulsahb ben memnun kalmadım arkadaşımda öyle zaten gidince size diyet ve sporla desteklemelisiniz diyor ee onu yapınca kilo veriyorsunuz doğal olarak