bgmakyz benimki de 2 ay 6 günlük. Tepki vermeye başladı, gülüyor, agular ıngalar😂 geceleri iyi uyumaya başladı, 6 saat civarı deliksiz uyuyor, artık ben kaldırıyorum emsin diye göğsüm şiştiği için. Gündüz uykuları azaldı, sürekli etrafı inceliyor, ışıklara bakıyor. Sürekli onunla konuşulsun istiyor😂 bi de sünnet oldu. Sanki çabuk büyüdü gibi geliyor. Tüm bebişlerimiz sağlıkla büyüsün🥰