Dilekkkk19 22 aylıkken kesmiştim, daha önce yazdığım yorumu ekliyorum buraya da. Sorunuz olursa yanıtlarım.
Ya bir anda şak diye kesemedim, kesmek istemedim de daha doğrusu. Memeye de çok bağımlıydı zaten.
1-1 buçuk ay önce konuşmaya başladım, sen artık büyüdün kızım, süt artık bitiyomuş, baybay meme vs.
Günde 10 kere emiyorsa bunu 8-9 a düşürdüm. Ama vazgeçmeyeceği saatleri değil. Mesela gece yatmadan ve sabah kalktığında mutlaka emerdi. Gün içinde olanları kestim önce o yüzden alışması kolay olsun diye.
İstediği zamanlarda yine konuştum sonra dikkatini dağıttım oyunla.
Artık günde 3 kere emziriyordum. Uykudan önce ve sabah kalktığında. Gün içinde ara ara istiyordu ama vermeyince zorlamıyordu.
En son hazır olduğunu hissedince, tamamen artık bittiğini anlatıp son kez emzirdim🥲