[silindi] Bebeğimin resmen içi dışına cikiyo doktora götürdük kabız olmuş dedi acil lagman yaptık yine aynı mide bulantısı ilacida işe yaramadı başına gelen varmı bugün 8 kere kustu tam
Eliaemir Canım dışkılayamadı için bagırsakları dolmuş ve hazmedememiş bu yüzden kusuyor istersen bol su ver ılık sıcağa hafif yakın birde su dolu bir şeyin içinde otututtur karnına masaj yap