Kızlar merhaba ben doğum kontrol hapı kullandım 4 sene olacaktı geçen ay bıraktım bıraktıktan sonra adet oldum ve artık eşim korundu bu ay hala olmadım sadece arada iki gün boyunca kısa kısa lekeler oldu bu hapları bıraktıktan sonra düzensizlik yaşayan ya da buna benzer durum yaşayan oldu mu aranızda