chbib ben. Oğlum tam 1 yaşına 1 hafta kala doğum yaptım kızım oldu. Son iki ay hep yattım çünkü dikişlerin patladı doktor ilk dört katın açıldığını söylemişti sürekli kanama oluyordu ayağa kalktığımda . Oğluma da Allah razı olsun annem çok yii baktı hem bana hem ona hem eşime rabbim onu cennetiyle muamele eylesin. Doğumum berbattı peşpeşe olduğu için ilk doğumumda 1 dk bile yatmazken ikinci de 15 gün annem beni bezledi ayağa kalkmam mümkün değildi asla doğrulamıyordum tuvalet ihtiyacımı bile karşılayamıyordum. Uzun lafın kısası şuan çok iyiyim ama çok zoooooooor