Kızlar bebeğim 70 günlük ve sadece anne sütü alıyor normalinde hardal renginde cıvık ve günde 2-3 kez yapardı kakasını bugün ise 1 kez yaptı sarı ve koyu kıvamlıydı internete baktığımda mamayla beslenen bebeklerde olur diyor ama mamada kullanmıyoruz gaz ilacımızı değiştirdi doktorumuz o yapr mı ki acaba önemli bir durum mu başına gelen var mı