Sedabilen Kızlar cerazette kullanıyorum ilk paketi kullandığımda oldum 4,5 gün sonra bitti iki aydır nerdeyse olmuyorum normal mi sizce iki kere test yaptım tek cizgi
3kedili2bebekli Sedabilen 2 sene kullandım 2 sene olmadım ben çikolata kisti tedavisi görüyordum ama olmamam gerekiyordu bir doktora danışın yine de
eminecevik 7 aydır kullanıyorum ve hala regl olmadım oğlumda emiyor o yüzden de olabilir diyorlar ama hangisinden dolaylı olmuyorum onu bilmiyorum
Sedabilen Yaa regl olmamakta kötü yanii. 1 yaşında bebegim var mesela ben 5 sene felan hamile kalmak istemiyorum ilaç icicem 5 sene regl olmicammi😂
yagizcinarsmom Sedabilen aynı şeyi yaşıyorum ilk içtim 10 gün sonra oldum şuan olamıyorum lekelenme oldu ama adetimi kesti ebeye sordum normal dedi ama bende anksiyete var korkuyorum şüpheli ilişki olmadı geri çekilme+hap
Sedabilen yagizcinarsmom valla bizim de hap geri çekilme ama korkmuyor değilim 50 gündür nerdeyse olmadım iki kere test yaptım negatif bilmiyorum yaa adet olmamakta iyi değil sistim bildiğin ara verdim ilaca
Zeynepomer96 Sedabilen kullanmaya devam ettiniz mi bende 1. Kutu bitmek üzere günüm 7 gün geçti şüphem olmamasına rağmen test yaptım negatif çıktı bu adet gecikmesi insanı korkutuyor
S-252525 Sedabilen bir yıl boyunca kullandım ve olmadım.adet kesiyor bu ilaç direk ilacı bırakalı kaç ay oldu halen olamıyorum vücudum.şis şimdi iyice stres oldum
yagizcinarsmom S-252525 benimkini de kesti korunmasız ilişkimiz olmadı ama anksiyetem var çok korkuyorum test vermeye de