Deletedmom_113 Kızımın gece uykuya geçişi 1 i buluyor genelde 4 6 ve 8 de süt için kalkıyor ama kalkmadigi günler oluyor tek tük dün 1 de uyuyudu haliyle bende uyumuşum sabah sekizde uyandık ikimizde böyle uzun açlık sorun olur mu
Kubracigimm Deletedmom_113 kilo alımı yerindeyse sorun olmaz. Ben doktoruma sormuştum uyandırma gerek yok ancak süt için 7 saati geçmesin demişti. Bir ara bebeğim de hiç kalkmıyordu sütüm azalacak diye tedirgin olmuştum. Ama o dönem kısa sürdü tabi 😅 6 aylık oldu iki saat aralıklarla kesin kalkar 🥰
neanladinyurdagull Deletedmom_113 ay ne güzell keşke benimkide en azından 2 saatcik uyusa bizde 2 aylığız.1 de yatıp 8 e kalkması uzun aralık tabiki ama artık acıktığında ağlayıp uyanabilecek zamana gelmiş demekki çok rahat bir uyku çekmiş birdaha tekrarlanmasa daha iyi tabi
Deletedmom_113 Kubracigimm zamanla süte daha çok bağlı oluyorlar o dönemde sık sık uyanmalar basliyir zaten bizimki de hemen hemen iki saatte bir uyanır ama tek tük oluyor işte Çarşamba aşısı var kilo konturolu yapılacak umarım sorun çıkmaz
Deletedmom_113 neanladinyurdagull normalde uyanır zaten üç ve iki saat aralıklarla o uyanmazsa ben uyandiriyorum da ikimizde uyumuşuz ama tabi kızdım da kendime baya
Kubracigimm Deletedmom_113 iki aylık olmuş artık, uyku da onun için beslenme kadar önemli. Dert etmeyin o yüzden ☺️