balacey1 ben hiç korse kullanmadım kasları tembelleştirdiğinden dolayı on aylık oldu bebeğim eski kiloma döndüm sezeryan göbeği diyorlar o bile kalmadı spor konusuna gelirsek pilates yapıyordum ama daha baslamadım çünkü ev değiştirdik yeni geldiğinim yerde kafama göre bulamadım ama başlasam altı aylıkken başlardım çünkü altı aya kadar dikiş yerleri ancak kendini toparladı şişlikler indi regl olduktan sonra birde bende tiroid çıktı oda çok yorgunluk yapıyor kendimde o gücü bulamıyorum malesef