Kızlar merhaba 3 ay önce doğum yaptım 85 kiloyla doğuma gittim 75 e kadar düşebildim ama kilo vermek istiyorum çünkü hep zayıf biriydim malesef kahvaltı alışkanlığım yok eşim işten 5 te geliyor neredeyse o gelene kadar bir çay bide biraz ekmek arasiyla dururum ne yapmam lazım fikri olan paylaşabilirmi