Fikrim var toplaşınnn :) hiçbir zaman uğraşmadım ama insanların ne kadar zayıflamışsın gibi kelimelerinden tiksindim hırs yaptm genelde çok iştahsız biriyim ama 7 8 gündür sürekli her gece kocaman bi bardağa 10bebe bisküvisi tahin muz (muzu her gece yapmadım) ayrı olarak 1tatlı kaşığı bal yedim 2tatlı kaşığı çilek reçeli kaşıkla yedim 2 3yemek kaşığı pekmez üstüne su ekleyip içtim 2kg aldm hergün düzenli bazen sabah kahvaltıdan sonra süt tahin içtim hergün değil. Valla linçleyecek olan olur belki umrumda değil açılçası benim 2çocuğum var 1.50 boy 34kg düşmüştüm en son o şuan sabah aç karına 37çıkıyorum gece uyuyana kadar 38felan umarım böyle devam eder hedefim 45inşallah hayırlısıylaa ;)