Sudennaz İyi geceler kızlar bu sabah bebeğimi acile götürdüm kanında biraz enfeksiyon var dedi dr AUGMENTİN-BID (TOZ) antibiyotik verdi kusmamız kesildi arada ateşi çıkıyor birazda halsiz lik var sizce kullanayım ı bunu 6 aylık daha bebeğim
Marsila Sudennaz Ah ah bana 2 aylıkken verdirdi doktor kulak iltihabı için halt ettim de verdim her gün sarımsak ye yut çiğne ikinci kez olduğunda öyle atlattık anne sütü sağdım kulağına bir de
gencmom_ Sudennaz ateş ve halsizlik antibiyotikden değildir Enfeksiyondan kaynaklıdır enfeksiyon da antibiyotik kullanmadan geçmiyor
SareAlyaLina Bence verme canm daha çok küçük sarımsaklı emzirme kampına gir eger emziriyorsan yine sen bilirsin instgramda hastalanmayançocuk var sayfayı incele bence