Bebeğim 3 ay 12 günlü hasta değiliz doktora muane olduk geceleri burun tıkanıklığı yaşıyor bebeğim buhar makinemiz var odada doktorumuzun dediği gibi oda ısısınıda düşürdük ama çocuğumun burnu dolu dolu oluyor gece emerken. Burnunu sürekli açıyorum ama çok zor ya valla eziyet. Bir de şunu merak ediyorum benim gibi küçük bebeği olanlar yazarsa sevinirim gece uyurken çoçuğunuza şapka bere tarzı kafasını kapatıyor musunuz bana üşüyor gibi geliyor ben şapka giydiriyorum sabah kadar durmuyor zate kafasında çıkıyor genelde kendi çıkarıyor yada ben terlerse çıkarıyorum