gullac hem her an gaz sancısı oluyor, hemde bu dünyaya o kadar yabancı ki ne kadar giydirsekte kendini çıplak ve yalnız hissediyor. Tek istediği gögsümüzdeki sıcaklık. Bende çok zorlanmıştım tuvalete bile gidemiyordum. Ama sonrasında bunu kabullendim. Emzirip uyutup gögsüme yatırıyodum, bende diziye başlamıştım, bazen de kitap okuyodum bazen de uyuyodum onunla. Biliyo musun 1 yaşında şimdi ve o günleri o kadar özlüyorum ki, bazen uyuyan çocuğu gögsüme yatırıp onu izliyorum. Sende öyle düşün o kadar çok özleyeceksin ki keşke daha fazla kucağımda olsaydı daha çok koklsaydım diceksin. Kucağa alışır diyenlerede kulak asma şimdi 1 yaşında kucağıma bile gelmiyor, deliriyor.