Bhr78 benimde ilk anneliğim sıfır destekle büyütüyorum Bir anneyi anneden başka kimse anlayamaz. Bunların geçici olduğunu düşün gerçekten çok çabuk Büyüyorlar bu anlarının tadını çıkar, onu bol bol öp, kucağından hiç bırakma. Savaş olarak düşünme o da büyüme atağına giriyor bu aylarda meme reddi çok oluyor işte biz birazcık sabırlı olacağız sadece😇☺