Duygu_5864 bizde 2,5 aylıkken yaptırdık biraz iri bir bebekti şuan 4 aylık geçen kontrole gittik bize masaja devam etmemizi söylediler, içine gömülü durması normal büyüdükçe yağlar eridikçe dışa cıkcak zaten ama yapışıklık olmaması için hala bez değişiminde kremle masaj yapıyoruz geriye itiyoruz, bazen içinde beyaz bişeyler oluyor onları temizliyoruz yapışmıyor çok şükür