Bızımkındede yapısıklık oldu dr a gıttk krem verdı ve elıyle bıraz actı,ama buyudukce acılacak dedı canı yanacakmıs ama maalesef ,gonulu durumdaydı zamanla o şişlik ındı ,duzenlı acmaya calıstım artık bıraktım ,kucuk yasta olumca yapısıklık oluyormus bılmıyordum