Bebeğimin yarın doktor kontrolü var 3.ayını doldurdu.doktoru menenjit aşısını önerecek bu ay.bu aşıyı yaptıranlar var mı? Araştırmalarıma göre 2 tip menenjit varmış.menenjit a ve menenjit b.Türkiye de en çok görülen menenjit a.3-5 ve 13. Ayda yapılıyormuş.menenjit b 13. Ayda tek doz yapılıyormuş.yaptıran var mı.aşılar biraz ağır yan etki yapıyormuş.çok kararsız kaldım.tecrübeli anneler bilgi lütfen!!!