mehtapppppp Dilareyy bence hiç üzülmeyin ben nedense boy konusunu kafama takmıyorum çünkü ergenlik çağında bi anda öyle bi uzuyorlar ki bide ergenlik çağında yüzme basketbol tarzı şeylere gönderdiniz mi daha da uzar
Sevvl mehtapppppp ay aynılar nerdeyse 9.5 aylıklar benım ikizlerimde minicik kız 43 44 cm 1750 1950 doğdular birisi anca 8 kilo oldu birisi 7600 boyları 73 72