gulperiaa sabahtan gidin gitmeden yarım çk calpol vern demişti doktorumuz. Akşama yakın gidersen huzursuzluğunu atlatamadan gece uykusuna yaklaşacak olur bu sefer daha çok huysuzlanır diye düşünüyorum. Ayrıca her bebek ateşlenecek diye birşey yok bizim 2. Ayımız çok rahat geçti ( tabii ki huzursuz oldu arada bir ağladı ama aman aman ateş olmadı) Aşıdan geldikten sonra mamasını yedirp uyuttuk ateşini sık sık takip ettim ama sorun çıkmadı. Rahat olun