Arkadaşlar bebeğim 3 buçuk aylık son iznimi kullanıcam 1 ay daha rapor ile uzatabilirsem 6 ay olmadan işe başlamam gerekecek daha fazla rapor almama idare izin vermiyor mecbur çalışacağım içim buruk bebeğim memeye çok düşkün mecbur sağıp biberonla vereceğim memeyi unutur mu sabah işe gitmeden mi sağmalıyım geceden mi