iincikoc ben rota aşısını yaptırdım 4 aylık olunca 2. Dozu yaptıracağım.
iincikoc Bi arkadaşım da bebeğine aşı yaptırmasına rağmen zor anlattığını söyledi.
İsminin aşı olduğuna bakmayın, ağızdan bi sıvı veriliyor belki de onun bebeği tam olarak o sıvıyı içmedi o yüzden öyle oldu ya da tamamen bağışıklığı ile alakalı 🤷🏻♀️