[silindi] Merhaba hanımlar doğalgazlı evimiz bugün hava nemlendirici aldım kızımın sürekli burnu tıkanıyor diye fakat oda ısısını düşürüyor gibi daha önce deneyimleyen annelerimiz bu sorunu yaşadınız mı?
happybabe23 [silindi] soğuk hava buharı üflediği için evet sanki soğuyormuş gibi bir his veriyor, derece olarak takip etmedim ama hissettiğim bu şekilde. Ama kışın petekleri açınca cok kuru olduğu için özellikle bebeklerimize şart diye düşünüyorum
Birminikaslan [silindi] evet soğuk hava üfledigi için bana da soğuk gibi geliyor ama benim evimde termometre var taş çatlasa 1 derece felan oynuyor.. iyi ki almışız ailecek rahatladık.. birazda nane yağı koyuyorum ben mis gibi etrafı hep nanenin ferahlatıcı kokusu da sarıyor
naynini [silindi] yani soğuk hava üflüyor, bana da serin yapıyor sanki gibi geliyordu da oğlum alerjik bronşiolit olup, buzdolabından serum fizyolojik çıkarıp verene kadar, soğuk buharın önemini kavrayamamisim dedim🥲
marsiyen Bizde bir haftadır kullanıyoruz bana da biraz ısıyı azaltıyor gibi geldi ancak oda ısısını da ölçebiliyor odanın ısısı 25 ten aşağı düşmüyor.
[silindi] marsiyen merhaba yorumunuz için teşekkür ederim dijital değil (XIAOMI Humidifier 2 Lite Hava Nemlendirici) olarak geçiyor ayrı bir termometre alsam yardımcı olur mu acaba
marsiyen Bizimki deerma diye bir markanın ama bence faydalı oldu. Ancak ben nemi sevmiyorum bebeğim için katlanıyorum 😊😊
[silindi] marsiyen tam bilmediğim için soruyorum rahat nefes alması için kullanıyoruz demi hava nemlendiriciyi
Esrakdr Zaten tüm gün yada tüm gece kullanmayın. 15 dk bebisler uyumadan önce açsanız yeterli bide ara ara gece uyandikca açıp kapatın soğuk hava verdiği için odanın ısısı düşebilir.bende ilk zamanlar 1 saate falan ayarlayıp yatiyodum. Sonra kullanan bı arkadaşım bu şekilde yapılması gerektiğini söyledi.