kubra63 Arkadaşlar bugün itibariyle bebeğim 40 günlük oldu ve bende tecrübesid bir anneyim bebeğim gaz problemi de var uyku problemi de var.Ve kaç gündür geceleri uyumuyor artık bende yoruldum😔eşim zaten sürekli nöbette.40 ı cıkarsa rahatlarsın diyorlar sizce doğru mu bu durum yoksa bu şekil devam eder mi?
rumy007 kubra63 bizdede öyleydi doktorumuz biz istemeden gaz damlası yazmıştı kullandik sürekli geceleri duş müzik vs yaparak 40 dan sonra bir rutin oluşturdum şükür oda alıştı tabi arada bir direniyor ama olacak o kadar. Bence rutin oluşturmalisin ve annenin stresi de bebeğe geçiyor bunuda yaşadım uyumuyor bu çocuk diye diye ağlamalik oluyordum meğersem benden ötürü uyumuyormus seninde hislerin önemli
Kader3851 kubra63 bnce 40 çıkınca düzelir rahatlarsın gibi bı durum yok uykuyu sevmeyen bebek uyumuyor 2 .çocuğum bu tecrübeyle sabit
Whitewomen35 kubra63 Sizi korkutmak istemem ama 40 çıkınca rahatlarsın kelimesini sürekli duymuş biri olarak bunu söyleyenlere şuan çok sinirliyim çünkü bu tamamen uydurma sonra bir 6 aylık olsun rahatlarsın diyorlardı şimdide 1 yaşını doldurunca rahatlarsın diyorlar 😂 bu şekilde teselli ediyorlar ama artık kimseye inanmıyorum . Bu bebekten bebeğe değişiyordur bir çok anne aynı problemi yaşıyor uykusu sorunsuz olan bebek var mı bilmiyorum hiç duymadım ama nadirdir
kubra63 rumy007 Evet bende aşırı stresliyim zaten sütüm de yok mamayla besliyorum oda çok zoruma gidiyor ve birde bunun üstüne bebeğimde gece uyumayınca daha da çıkmaza giriyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala İnşallah rahata erersin canım. Bende her geçen gün bugün de geçti bitti, bir gün daha büyüdü daha iyi olacak, ağlaması, atağı geçecek derken 7aylık olduk. Her geçen gecemiz bir önceki gecemizi aratıyor diyebilirim 💁
kubra63 Whitewomen35 ayy demeyin öyle demeyin🤧Bende kendi kendime hayal kuruyordum belki 40 ından sonra düzelir diye.Hayallerim hayal olacak sanırım🥹🤧
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala kubra63 evet benim 1 numara erkek. O kadar rahattım ki uyurdu, uyanırdı, kendi içerdi mamasını, şimdi 14ünde 3yasına girck 🥰
sonmel kubra63 40i gecsin rahatlar dedikleri yalan, yani bizde hic o oyle olmadi. Asiri gazliydi boyle ⅘ aya kadar devam etti. O donemde de hic uyumuyorlar gercekten. Tek care gogsumde uyuyordu. Ilk gunden beri birlikte uyuyarak careyi buldum 1 saat felan uyuyabilmek icin 🥹 yapcak bir sey yok dayanman lazim
ebraraleyna sonmel gögüste uyumak alıskanlık yapıyor mu su an ben de öyle uyutuyorum baska sekilde uyumuyor malesef. Nasıl yatagına alıstırdımız
rumy007 kubra63 stres yapma bebisle ten teması yap sütüm var de hep bende mama veriyorum hiçte zoruna gitmesin kötü bisey degil yani mamayla desteklemek ama sen yinede moralini yüksek tut 🥰
aeaslan kubra63 benim bebeğim de 41. Gün şaşırmıştı 😂 gündüz uyumuyordu hiç gece direniyordu uykuya. Şuan 53 günlük olduk hala gündüz uyumuyor gece 1 gibi ancak uyutabiliyorum. Aşırı derecede gazı var damla kullandığımız halde sürekli sancı çekiyor. Gaz problemi çoğu bebekte 3. Ayda bitiyor diyorlar. İnşallah bi an önce biter de uykularımız yoluna girer. Gazdan dolayı uyuyamıyordur sizinki de. Bi de ne kadar çok uykusuz kalırsa o kadar yoruluyorlar. Yorgun olduğu için de uykuya bi türlü geçemiyorlar benim izlenimim bu yönde. İnşallah bebeklerimiz düzelir bir an önce
sonmel ebraraleyna herkes oyle dedi bana da ama dinlemedim pek, sonralari yataginda daha rahat etti acikcasi yatti uykuya daldigi an yatagina koydum surekli