pinarowski44 Oğlum bugün 1 aylık oldu 2-3 gündür kaka ve gaz problemi yaşıyoruz sürekli masaj ve ayağını itme hareketiyle gazını çıkarıp kakasını yapıyor kakasının kıvamı da 2-3 gündür böyle nedenini bilen var mı ?
twogirlmom pinarowski44 dafi renk olması hayet normal. Sulu ve hafif pütürlü olabilir benim ikizlerin ek gıda zamanına kadar böyleydi.
sitare4 pinarowski44 1 aylik 4 gun oldu bende de bi kac gun oldu bebeğim sizin anlattığınız gibi kakasını yapiyor rengi de ayni genelde puturlu olurdu bi kac gündür zorla kakasını yapıyor ve ishal gibi
beyzadodo pinarowski44 alerjik olabilir biraz gozlemleyin bence sut alerjisi coklu besin alerjisi yada sadece birseye alerjisi olabilir ane sutu yada mama kaynakli
1Eczacanne pinarowski44 Kız Allah cezanı vermesin emi, nöbette içimiz ısınsın dedik de çorba söyledik😅😅😅😅 tühhh (normal canımın içi normal dert etme)
pinarowski44 Normalde epey pütürlüydü ama böyle bir kıvam aldı anlam veremedim ishal gibi dicem ama yok kendi yapamıyor karın ağrısı yaşıyor resmen biz zor bela yaptırıyoruz :(
pinarowski44 beyzadodo anladım merak içindeyim bakalım ne kadar devam edecek yarın doktora da danışacağım teşekkür ederim <3
pinarowski44 1Eczacanne afiyet olsun ama cidden kıvamı o kadar mükemmel mercimek çorbasına benziyor ki bol safranlı hemde bol safranlı :D
Elmsnghn pinarowski44 sarı renk kakanin tehlikesi yok demişti doktor. Yeşil renk olursa da bebeğin usumustur ondan oluyodur demişti. Gerçekten de soğuklarda tuvaleti yesile donuyordu