Bende yaptırmayı istiyorum ama aklımıza şu takıldı şu an hamile değilim birkaç aydır da hamile kalamadım. Mesela poliçeyi yaptıracağım zaman bu ay hamile kalma garantiye alalım süreyi dedi bi sonraki ay hamile kal dedi ( sanki istediğinde anında oluyor kesin gibi ) e geriye kaldı 10 ay
Son ay doğum olacak ya dediği ay hamile kalamazsam bi daha ücret alıp uzatmak isticek dimi ???