Merhaba 25 yasindayim. Yeni anne oldum ilk bebegim . 1 aylik bebeğim var. Sol gogsumde sertlik hissediyorum elime geliyor epeycede buyuk. Gogsumde kizariklik agri yok fakat bu kitle hic gitmiyor ozellikle sut dolunca daha cok sertlesiyor bebegim emince biraz yumusuyor. Internetten arastirdim sut kanallarinin tikali olmasi ve bebegin gogsu tam bosaltamamasi sebeb oluyormus. Ilerlerse meme kanseri yaziyor cok korkuyorum Benim gibi olaniniz varmi ? NE Yapmam gerek. Yeni anneyim hic bir bilgim yok lutfen yardim edin. _Onerileriniz neler tecrubeleri anneler