Zamanlagelen Hanimlar ben bebegimi dun itibariyle yataginda uyutmaya basladim salla salla dur yapiyorum ve normalde emzik almiyordu emzigini tutturayim dedim tuttu emzigi verip kundak yapip salla salla dur yapiyorum ama kaynvalidemgile ya da annemgile gidince ne yapacagim? Siz ne yapuyorsunuz ? Bu seferde hep yataginda yatmak isterse?
Bts Zamanlagelen ben beşiğinde uyutyrm pıspıslıyrm öyle uyuyor ama baska yerde uyumuyo ve uyanıyo 5 bck aylık yolunu bulamdm sesdede uyumuyo zaten bı evde guzel uyuyo bide dısarda arabada falan 😫
deletedmom4842 Zamanlagelen Ben 5 aydır yanımda yatırıyorum ama sanırım yavaştan tek yatmaya alışması lazım
emelygt Benim bebeğim de iki buçuk aylık beşiğinde uyutyorum sallayarak uyutyordum daha önce fakat bıraktım öyle yapmayı şimdi çok uykusu geldiğinde yatıyorum emziğini veriyorm birazcık yanın da bekliyorum kendiliğinden uyuyor ilk başta biraz zorlandık alsan kadar ama alıştıktan sonra rahat ettik çok şükür gittgmz yerlerde de sorun olmuyor yatıyorm bir yere uyuyor
Zamanlagelen [bilinmeyen] siz bir cok alternatif bulmussunuz bizimde puset hamak besik felan var ama ben park yatakta uyumaya alistirdim bakalim nolacak
Zamanlagelen deletedmom4842 walla bir an once alistirmak en dogrusu olur buyudukce bilinclendikce sizi hic birakmak istemeyebilir birgun yaninizda birgun yataginda derken yavas yavas ayirip zamanla oturtursunuz insallah duzen
Emine-tekn Ben her yerde uyutuyorum gece beşiğnde gündüz salonda bazen kendi odasında daha 2 buçuk aylık ama şimdiden alışsın yazın kayınvalidemde annemde uyku sorunu yaşamayalım
Zamanlagelen [bilinmeyen] walla bu uyutma yontemini bulmak insani cok yoruyor ve mahvediyor uyku isi cok zor gercekten :(( hele de bebeginiz sorunluysa