oznrrr Kizlar nezaman kestiniz anne sutunu ben 6 aydn sonra kesmek istiyorum Biryandanda kiyamiyorum siz nezamn kestiniz
melegininannesi38 oznrrr neden o kafar erken kesmek istiyorsun ki emiyorsa ne güzel bırak emsin eme bildiği kadar
pasaklisinkukuli oznrrr çok geç değil mi ya altı ay 4.5 aylıkken kes hatta be gerek var ver mamayı şimdiden
melegininannesi38 Feyzosumunannesi ay ne kafar güzel bisey inşallah benimkide o kafar emer 5 ay dolacak 2.5 aydan belli zorla tututuruyorm memeyi
melegininannesi38 Feyzosumunannesi inşallah sırf ne kafar ederse o kadar iyi diye ağlaya ağlaya emziriyorum valla ne yapiyim.mqmada almiyo karni dolması için mecbur agliyo birazda
oznrrr pasaklisinkukuli ben kesicem diye birsey konustummu kesenler var diyorum suz nzmn jestiniz diye post actim ben kiyamam kesneye diyorum ynls anlmamissn tttlm
melegininannesi38 oznrrr tatlım.sen yazdığını yanlış acikliyorsun pardon da kız gayet normal anlamış yani yukarıda yazdığını tekrar okursan anlarsın ne yazdığını bence