Alpaykavakk35 bir daha uzun bir süre ayağa kalkıp yürüyemeyeceğim sandım öyle bi acı hissetmiştim ve sürekli baş dönmesi, göz kararması yaşadım. İlkinde kalkamadım zaten bikaç saat sonra tekrar denedim yavaş da olsa başardım, sonraları bi tık daha kolaylaştı ama o ilk kalkışım çok zordu. Sezaryen ile doğum yaptım bu arada ilk doğumum.