Kızım 4 aylık olacak yarın. Elleri ful ağzında ve aşırı salyalanma var. Huzursuz da. Diş çıkacak gibi. Pırasa verdim ama ek gıdaya geçmemiş çocuk içime sinmedi. Bir sıkıntı olur mu? Bir de bir parça yuttu mu acaba diye korktum. Keşke vermeseydim veren oldu mu daha önce hiç pırasa?