akjaj leopar olsun sağlıklı olsunlar da ama beklemek insana zor geliyor benim bebeğim 1700 doğmustu sizinki kaç kilo doğdu
OgrtmnHnm1 akjaj benim bebegim de erken doğdu 30 haftalikti suan 7 aylik duzeltilmis 4 buçuk aylik. 3 ay yenidoğan yoğunbakimda kaldi
akjaj OgrtmnHnm1 şimdi sağlıklı olsunlar da sorun değil ama beklemek insana zor gelmişti o zamanlar benim bebeğimde şuan 6 aylık
saribez akjaj şimdi 10 gün sonra 9 aylık olacak fiziksel olarak öyle durmasa da yakaladı yaşıtlarını 🥰
saribez mervealtylr nasıl kilo aldırıcsz bu bebeklere ya 😅 benimki sadece anne sütü alıyor maşallah toparladı da biraz daha alsa sanki iyi olur
akjaj saribez benim de anne sütü arti ek gıda ek gıda dediğim de az az veriyorum benim bebiş 6 aylık çok şükür bu hallerine Rabbim beterinden korusun sağlıklı olsunlar da kilo yu elbet birgün alırlar
mervealtylr saribez ben gece emziriyorum yatmadan arı pirinç unu veriyorum kahvaltıda peynir yumurta öğlen çorbasını akşamda yine çorba yada köfte tarzı şeyler yediriyorum çorbasınada biraz ekmek atıyorum