tomris58968_ canım benim kızım prematüreydi, ölü doğdu plasentadan ayrıldı doğana kadar en az 45 dakika oksijensiz kaldı, doğduktan sonra 15 dakika kalp masajı yapmışlar yaşasın diye. Kesin beyninde hasar kalıcak dediler öyle dediler böyle dediler maşallah şimdi 4 yaşında hiçbir şey yok. Doktorlar kesin konuşurlar ama sen içini ferah tut onların görevi seni kötüsüne hazırlamak ama aynı zamanda da en iyi ihtimal için var güçleriyle savaşmak 🌸 benim kızım da 8 aylıkken 9 kiloya ulaşmış ve 1 buçuk yaşına kadar asla ek gıda almayarak 9 kiloda kalmıştı, doktor önerisiyle emzirmeyi bıraktırdım ekmgıda almamaya devam etti 4 yaşında hala kafası küçük, 2 yaş kıyafetleri giyiyor ve daha 12 kilo. Ama doktorlar problem olmadığını söylüyorlar artık onu böyle kabullendik minyon olarak kalacak yapacak bişey yok 🤷🤷 sen yine de kontrollerini aksatma düzenli git ama içini de ferah tut belki minyon tiplidir seninki de