Babymomyy1 Evet yarın regl günüm ve başladı hatta regl gelmeden 1-2 saat öncesi yoğunlaşır bende sonra hafiflet regl bitince ortadan kaybolur 🤣
Ygtali24 Babymomyy1 benimde en son 13 aralıkta olmuştum belirtilerim başladı ama göğüs ağrısı beni mahvetti çok sert şiş ve acıyor dokunamıyorum 😄 böyle olması normal mi acaba adetim bittikten sonra geçiyor
Deniz_kvk Bennn. Onceden yasamazdim,son 4 aydir yasiyorum. Sanki emzirme donemindeyimde, süt dolmus gibi
nescafebagimlisi Ygtali24 benim de öyle olur bazı dönemlerimde olmaz genellikle öyle olur siser hassaslasır , acır adetimin bitmesine yakın geçer 🤷🏻♀️ Hormonlardan 🙈