Aylardır yeğenlerimin pişiği geçmşyor her şeyi deniyorlar doktorlara gidiyorlar kremler doğal şeyler yok geçmiyor ve her iki çocuğu da öyle her ikisindede öyle oluşu çok tuhaf anne sütüde almıyorlar lğtfen tecrübeli anneler başına gelen varsa bi çözüm önnerisi çok üzülüyoruz onlar için hep huysuzlar anneleri de perişan oldu