Kimimkiben bu konularda bilimsel konuşmak gerekiyor. Çocuk bu küçük anlamaz dememek gerekiyor. Kadınların rahmi erkeklerin de penisi var. Sperm yumurtayı döllüyor ve bu da embriyo oluşturuyor tarzı anlatmak gerekiyor. Bunların hiçbiri onlar için bir şey ifade etmeyecek, etmediği için de susacak 🤣 bu arada pedagog falan değilim çevremdeki beş altı arkadaşım böyle yaptı ortak karar ile ve hepsi de işe yaradığını söyledi. Ne kadar doğru bilemem 🤣