Tam oldu alıştı dedik geçen hafta ameliyat oldu sadece bir gün sıkıntı çekti eve girer girmez koşup oynamaya başladı ama o bir gün de ameliyat olduğu gün narkoz etkisi kolunda sürekli serum olunca sürekli ağladı tuvalete gitmek istemedi daha doğrusu hiç bişey yapmak istemedi. Odur budur sürekli gece gündüz hep altına yapıyor yaotiktansonra söylüyor yani ameliyat etkisi desem ameliyat olduğunun farkında bile değil ameliyat bölgesini hiç dile getirmiyor acıyor vs demiyor sadece damaryolu olan elini gosterip orasının acidigini söylüyor hastaneye elinden dolayı gittiğimizi zannediyor. O bir gün kaçırdı ve geri duzemedi hep sabırla yaklaşıyorum ama gerçekten zorladı artık