efeninannesiyimben merhaba aynı süreçten geçtim hala daha geçiyorum. Sadece geceleri uykuluyken beni emer, onun dışında sağıp veriyorum. Silikona ve açlık belirtilerine kadar aynı süreci yaşadım. Biberondan korktum ama artık kilo almayınca onu da verdim 2 aylıkken valla keşke daha önce verseymişim. Hala daha kilosunu toparlanamadı. Her anne emzirecek diye de bir şey yok kafamda çok büyütmüşüm. 7 ay oldu sağım makinesini bile daha iyisini aldım hastane tipi sırf hastane tipi ama artık gına geldi. İnanın yoruldum ve artık depresyona girmek üzereyim İnek gibi süt sağmak da onu oyalamamak da cabası. Kasmayın valla çocuk gelişsin büyüsün kendinize dert edinmeyin olmuyorsa olmuyor mama vermekten çekinmeyin sütü sağıp verebilirsiniz ama o enjektörün bir de boğulacak gibi olması falan onları da yaşadım her beslenmede stres değer mi evet sonumda memeyi alcaksa evet ama onun da garantisi yok. Sütünüz fışkırarak mı geliyor overlaktasyon mu acaba sebebini bir bulalım