Merhaba sevgili anneler. 34 günlük emziren bir anneydim. İki gündür tek göğsümde tarifsiz bir acı var koltuk altıma doğru kitleler oluşmuş. Onun verdiği sızıdan sürekli tir tir üşüyorum. Ne kadar göğüsümüzde sağdıysamda geçmiyor. Kolik bir bebeğim olduğu için ve bulunduğum şehirin hastanesinde buna uygun doktor olmadığı için öyle kalakaldım varmı çözüm önerisi olan aynı durumu yaşayan yardımcı olan fikir veren herkesten Allah razı olsun şimdiden 🙏