1mom1baby_ Esraerol-geldi 6 haftalık hamilesiniz tebrikler sağlıkla alırsınız inşallah kucağınıza 🌸❤️
akjaj Esraerol-geldi bebişin kalp atışlarını duyarsınız cinsiyet daha belli olmaz bu arada hayırlı olsun
Esraerol-geldi akjaj 😊 cuma gününe randevum var inşallah duyarım cinsiyet önemli değil sağlıklı sahitli gelsin dünyaya
Bebekli72 Kese bile zor gözükür bır hafta sonra gıdıp bebek ve kalp atışını duyarsınız beta 5.000 üstü olunca