brnrkn Merhaba arkadaşlar bebeğime bir doktor pr-d 600 damla ve enteromax damla önerdi. Başka bir doktor da biogaiayı almamı tavsiye etti. Sizlerin önerisi nedir?
Emir_mom brnrkn Biz biogaia kullandık faydasını da gördük.Bebeğim çok gazlıydı ilk 4 ay doktorumuz önermişti bizede.