4 ay 16 günlük bebeğim zaten doğduğundan beri emmek istemeyen bir bebek bugüne kadar hep benim zorlamamla emdi silikon uçla emiyor sadece anne sütü alıyor fakat 5 gündür üşüttü hastalandı asla emmiyor bende hastayım galiba hasta olduğum için benden de süt gelmiyor önceden sağdığım sütleri benmari usulü ısıtıp veriyorum asla içmiyor biberon alırdı önceden şimdi almıyor besleyemiyroum 30 ml zor içiyor ne yapmam lazım yardım edin kaşıkla da vermeyi denedim içmedi bebeğime açlıktan bi şey olcak diye korkuyorum hasta diye iştahı yoktur diyorum ama böyle durmasına dayanamıyorum nasıl bu kadar aç durabiliyor