dahadahanasilsin Sosyal medyada herkesin kendini kanıtlama çabasının var olduğunu düşünüyorum. Şuraları geziyorum, eşimle şöyle mutluyum. Kahvemi şöyle içiyorum gibi binlerce örnek verilebilir.
Bende bir zamanlar özellikle yeni evli iken paylaşım yapardım. Fakat şuan yapmıyorum. Beğendiğim okuduğum kitaplardan alıntılar paylaşırım yada gündem ile alakalı videolar, bilgilendirmeler VS paylaşırım.
Gerçekten artık yoruyor, kim ne yapmış bakasım gelmiyor bile.
Sadece takip ettiğim bir kaç sayfa var onlar için duruyorum sosyal medya da diyebilirim.
Ekran izleme süremi takip ediyorum, genelde watsap ta görüntülü konuşmalar yapıyorum ve iş yaparken podcast yada hoşuma giden şeyleri içerikler izliyorum. Günlük 5-6 saati buluyor ekran sürem.
Mesela gece uyumadan da happy Kids e bakınırım. Öyle :)