Emzirme döneminde saç keratin yaptırmanın bi zararı var mı bebek açısından?yaptırıyormusunuz sizler?Doktor tavsiyesi olarak sorup yaptiran oldumu aranizda kızlar?ben soracaktim unuttum.bidahada gtmeme cok war…bu durumu yaşayan war ise paylasirmisiniz?