Merhaba hanımlar sormak istediğim birşey var. Bebeğinize yemek yaptınız diyelim sebze haşladınız önüne verdiniz kendi başına yiyor mu ağzına bir iki dilim atıp bıraktığı zamanlar da baştan başka bir yemek çorba vs yapıyor musunuz ? Şöyle anlatayım yada kahvaltı mesela yedi öğlen yemeğine sıra geldi .. patates havuç et haşladınız önüne koydunuz bir iki dilim yedi bıraktı. O öğünü pas mı gecıyorsunuz yoksa dönü bi çorba vs yapıp busefer de kendınız yedirmeye mi çalışıyorsunuz ? Nasıl olması gerek bu yemek işlemi ya vallai kafayı yiyecem artık. Benim oğlum 11 aylık önüne çorba koysam isterse yer. Ama brokolı haşladım verdım ağzına atmadı hıc yemedi