Arkadaslar ben 2 ay önce doguk yaptım sezeryan ile spriel taktırmak istiyorum doktorumu adet olmadan takamayiz ama istersen g3l ilac verelim adrt olmani saglar sonrada takariz dedi bidaha hamile.kalmakyan korkuyorum ilk cocugumdada isteyerek hamile kalmamıştim o yuzden ilacla hemej spriel takmak istiyorum aranizda boyl3 bisey yaoan varmi ilacla adet olursam kötü bi sonuç yada sonrasi ile ilgili yardimcu olurmusunuz lutfen