Benim kızım daha 2 yaşına girmeden sendromu gümbür gümbür geldi 😆 Her şeyi benden daha iyi biliyor. Mesela bekle daha yemek sıcak diyorum, hayır sıcak değil diyor, tamam bak o zaman diyorum, sıcakmış diyor dokununca. Çığlık kıyamet tepki gösterecek çok bi şey yaşamadık ama çok inatlaşma var, şarkıyla bile inatlaşıyor. Kitaplardan şarkılardan vs köpek kemik yer diye öğrendi. Şarkının birinde köpeğim benden et ister diyor diye kemik kemik diye bağırıp kızıyor şarkıya 🙈
Özellikle kıyafet giydirmek mesela. Üstünü değiştirirken soyduğum an başka yere kaçıyor, nefesim tükeniyor artık giydirmeye ikna etmek için.
Glrmila ben de pislenir girme elinde yiyecekle diyorum, girilir pislenmez diyor. Ama böyle durumlarda arkasından alternatif üretince biraz ikna oluyor. Bak elman pis olur yiyemezsin, hadi oturma odasında ayıcığınla oturup ye ben geleceğim diyorum mesela, genelde işe yarıyor.